Dostawa

Sprzedawca będzie dążył, aby termin dostawy wyniósł do 10 dni roboczych. Jest to czas, który Sprzedawca potrzebuje, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę.
W przypadku braku towaru lub niemożności terminowego zrealizowania zamówienia z innego powodu, kupujący zostanie poinformowany na adres e-mail o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.
Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z magazynu Sprzedawcy. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie.
Kupujący ma obowiązek dokonania oceny stanu towaru i jego zgodności z zamówieniem
w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu ponosi Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie Sklepu i zasadność reklamacji zostanie potwierdzona, po wymienianie produktu na nowy zostanie on wysłany do Kupującego na koszt Sprzedającego.
Sprzedawca zobowiązuje się do każdego zrealizowanego zamówienia wystawić dowód zakupu w formie faktury, która zostanie doręczono do Kupującego drogą mailową.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w § 10 niniejszego regulaminu pt. „Reklamacje
i zwroty”.
W momencie przyjęcia towaru Kupujący zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej pory towar staje się własnością Kupującego.
Przy wyborze dostawy „odbiór osobisty” na życzenie kupującego towar może zostać przygotowany do transportu poprzez spakowanie towaru na palecie bezzwrotnej. W takim wypadku Sprzedający pobiera opłatę za paletą. O kosztach palety/ paletach i kosztach pakowania Kupujący zostanie powiadomiony przed przyjęciem zamówienia.
W sytuacji, gdy kupujący wybrał formę dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej,
a następnie nie odebrał towaru, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy. Kupujący w takim przypadku może odebrać osobiście towar u Sprzedawcy pokrywając dodatkowy koszt transportu zwrotnego.